Apache

wnt at centrum.cz wnt at centrum.cz
Mon Oct 18 00:59:38 CEST 2004

Ahoj,
Snazim se zkonfigurovat apache tak, aby pri zadani adresy napriklad
http://www.domena.cz doslo klasicky k nesifrovane komunikaci na portu
80, kdyz bych zadal napriklad https://admin.domena.cz tak aby
kominikace byla sifrovana. Problem je, ze kdyz jsem zprovoznil HTTPS
tak pri zadani klasickeho http:// se mi zobrazi hlaska:
Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.
Reason: You're speaking plain HTTP to an SSL-enabled server port.
Instead use the HTTPS scheme to access this URL, please.
Hint: https://admin.domena.cz/

Apache/2.0.50 (Unix) PHP/5.0.0 mod_ssl/2.0.50 OpenSSL/0.9.7d Server
at
admin.domena.cz Port 443
Uz jsem z toho ovsem zoufaly, protoze nevim kde muzu delat chybu.
Soubor ssl.config obsahuje jen:
SSLRandomSeed startup builtin
SSLRandomSeed connect builtin
<IfDefine SSL>
Listen 127.0.0.1:443
AddType application/x-x509-ca-cert .crt
AddType application/x-pkcs7-crl    .crl
SSLPassPhraseDialog  builtin
SSLSessionCache         dbm:/usr/local/apache2/logs/ssl_scache
SSLSessionCacheTimeout  300
SSLMutex  file:/usr/local/apache2/logs/ssl_mutex
##
## SSL Virtual Host Context
##
<VirtualHost 127.0.0.1>
DocumentRoot "/www/_services/mysql"
ServerName mysql.domena.cz
ServerAdmin root at domena.cz
ErrorLog /usr/local/apache2/logs/error_log
TransferLog /usr/local/apache2/logs/access_log
SSLEngine on
SSLCipherSuite
ALL:!ADH:!EXPORT56:RC4+RSA:+HIGH:+MEDIUM:+LOW:+SSLv2:+EXP:+eNULL
SSLCertificateFile /usr/local/apache2/conf/certs/mysql.domena.crt
SSLCertificateKeyFile /usr/local/apache2/conf/certs/mysql.domena.pem
</VirtualHost>
</IfDefine>

Soubor httpd je deifonavn podben samozrejme bez SSL blbosti .. muze
mi
prosim nekdo poradi kde muze byt chyba? :( dekuji