Opteron

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Fri Oct 15 15:00:37 CEST 2004

On Fri, Oct 15, 2004 at 01:19:34PM +0200, Petr Bezděk wrote:

> Mam ted na par dni pujceno na hrani nasledujici zelezo:
>
> MB TYAN Thunder K8S Pro
> 2x OPTERON 248 (2.2GHz)
> 4GB RAM
> PROMISE TX4
> 2x HDD SATA WD Raptor 74GB
> 2x HDD SATA WD CAVIAR 250GB
>
> Cele je to v 5U vysokem provedeni.
>
> Nainstalovano 5.3-BETA7, jadro zkompilovano s SCHED_ULE a PREEMPTION.
> Bezi na tom den zatezove testy - zatim bez problemu.
>
> Rychle je to dost :)
>
> # time make -j5 buildworld
> 1662.749u 623.504s 20:16.41 187.9%      4326+3031k 3703+3899io 973pf+0w

1) ULE ma porad problemy a urcite bych ho na nic jineho nez testovani/hrani
nepouzival

2) 20 minut na buildworld na 2xSMP je pomerne slabe... uz od vic lidi jsem
slysel ze na amd64 (iirc) maji pomale kompilace. mozna by bylo fajn to kapku
vyprofilovat a podivat se co se deje

3) 4 giga ramky jsou svinarna - tedka o tom byl thread (subject neco ve stylu
"sudden reboots") na hackers@, doporucuji precist

uzivejte si pekne ucty od elektrarny ;)

roman