Opteron

Petr Bezděk freebsd at ada-net.cz
Fri Oct 15 13:19:34 CEST 2004

Ondra Koutek wrote:
> Zdravim,
> uvazuji o koupi serveru pro FreeBSD 5x a kamarad me lame do opteronu. Na
> netu jsem nasel zajimave desky s dobrymi referencemi, ale jednak mi
> prijde cena kolem 20.000 bez DPH jako moc a druhak nemyslim ze potrebuji
> dual procesor.
> Tak se chci zeptat, jestli tu ma nekdo s podobnou hrackou do 1U serveru
> zkusenost a pripadne muze doporucit HW.

Mam ted na par dni pujceno na hrani nasledujici zelezo:

MB TYAN Thunder K8S Pro
2x OPTERON 248 (2.2GHz)
4GB RAM
PROMISE TX4
2x HDD SATA WD Raptor 74GB
2x HDD SATA WD CAVIAR 250GB

Cele je to v 5U vysokem provedeni.

Nainstalovano 5.3-BETA7, jadro zkompilovano s SCHED_ULE a PREEMPTION.
Bezi na tom den zatezove testy - zatim bez problemu.

Rychle je to dost :)

# time make -j5 buildworld
1662.749u 623.504s 20:16.41 187.9%      4326+3031k 3703+3899io 973pf+0w

--
Petr Bezděk