courier-imap a mysql

Dragon dragon at surminet.com
Sat Oct 9 21:46:08 CEST 2004

Zdar

Nejak nechapem zmysel mat cryptovane aj necryptovane heslo v mysql db.
Ja pouzivam len cryptovane heslo a funguje mi to bez problemov

Mozno by bolo zaujimave si zapnut kompletne logovanie mysql servera a
pozriet si presne aky dotaz robi courier a a potom dany dotaz otestovat
cez mysql clienta ci vobec nejake data vrati.

S pozdravom
--
Dragon
web: www.surminet.com