courier-imap a mysql

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Sat Oct 9 21:14:20 CEST 2004

Ahoj,
snazim se rozbehat courier-imap proti mysql databazi, ale nejak se mi to
nedari. Nainstaloval jsem z portu (WITH_MYSQL=YES) a dale postupovat podle
how-to na http://www.zdenda.com/howto/mailserver.html. Pak jsem rucne vlozil
jednoho uzivatele do postfix_users (jeho email, CRYPT(heslo), plaintext
heslo, jmeno, atd.). Jedine co jsem zatim nechal prazdne je homedir a
maildir, protoze zatim nevim co tam dat. Testuji zatim pouze s pop3d,
ocekavam, ze by se jiz mel klient v tuto chvili prihlasit, coz se ale
nedeje.

V maillogu mam nasledujici:
Oct  9 14:41:35 router authdaemond.mysql: modules="authmysql authpam",
daemons=2
Oct  9 14:42:04 router pop3d: LOGIN FAILED, ip=[::ffff:10.0.3.20]

Muzete mi nekdo poradit, cim to muze byt?

S pozdravem Milan Cizek