4.10-RELEASE a gif pseudo device

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Sep 23 18:12:26 CEST 2004

Pavel Just wrote:

>    Dopadlo to se stejnou chybou. Mám dojem, že problém je v tom,
> Jak to můžu korektně (pomocí /stand/sysinstall) opravit ?
> Vypadá to, že nemám vpořádku /usr/include/sys.

	No, pomoci sysinstall to neni uplne jednoduche. /usr/include je
soucasti "bin" - jenze soucasti tehoz je i /etc/ - takze novou instalaci
"bin" si rozhasite konfigurace. Moznosti je udelat znovu upgrade - znovu
na 4.10-RELEASE. To zazalohuje konfigurace, nainstaluje "bin" a
konfigurace obnovi.

	Pokud to ale nepomuze, pak neni problemem to, ze nejaky soubor ma
spatny obsah nebo chybi - ale to, ze nejaky (se jmenem shodnym s jinym)
nekde prebyva (a pouzije se drive nez "ten spravny").

	Pak vam muze pomoci pred dalsim upgradem (treba zas an 4.10) kompletne
smaznout /usr/include

	System je bez hlavickovych souboru schopen plne fungovat, takze to neni
zadne riziko (rozumej: zadne vetsi riziko nez pri beznem uprgade)

	I tak je ale potreba mit ten system za "podezrely" - prebyvat mohou
nejen hlavickove souboru, ale take treba knihovny nebo binary. Jenze u
tech uz to co pro hlavickove soubory neplati. Smazat kompletne /usr/lib
uz doporucit nemohu.

	Nejjistejsi by bylo zazalohovat data a kompletne reinstalovat.

	Nicmene, muzete se pokusit odstranit jen akutni potize a verit, ze
zadne dalsi nebudou, nebo take pujdou odstranit az se objevi.

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz