4.10-RELEASE a gif pseudo device

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Sep 23 17:13:42 CEST 2004

Pavel.Just at ais.cz wrote:

> Je to  pravda. Na gif jsem to "svedl", protože jsem ho zapínal také. Výše
> uvedené chyby způsobí zapnutí
> options         IPFILTER
> ale options PFIL_HOOKS mi při config píše unknown option "PFIL_HOOKS".
> Mám totiž 4.10-RELEASE. Co mám ještě zapnout?

	Nic. Problem musi byt nekde jinde.

	Na 4.10-R je zkompilovatelny (nerikam, ze k necemu dobry, rikam
zkompilovatelny) kernel s nasledujici konfiguraci:

 --------------------
machine         i386
cpu             I686_CPU
ident           MINIMAL
options         INET
options         COMPAT_43
device          isa
device          npx0    at nexus? port IO_NPX irq 13
pseudo-device   loop            # Network loopback
pseudo-device   ether           # Ethernet support

options         IPFILTER

	Zkuste ho.

	Pokud ani tohle nepujde, pak je neco duleziteho poskozeneho -
hlavickove soubory, nebo neco jineho.

	To ja povazuju za pravdepodobnejsi moznost.

	Pokud tohle pujde, pak bude treba postupnym pridavanim zjistit co
jeste, krome IPFILTER musi byt v konfiguraci aby se projevila pozorovana
chyba. Ale nemyslim si, ze k tomu dojde ...

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz