problem se sambou

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Sep 22 09:46:14 CEST 2004

Zdravim,

mam takovy problem se sambou. vsecko normalne bezi ale po nahodne dobe (u
linuxu) nebo do 2 dnu (u releng_5 fbsd) mi ta samba "zblbne" a najednou mam
hrozne moc (10x vic nez uzivatelu) smbd procesu ve stavu D (tj. nejdou
killnout), uzivatele jsou prihlaseni nekolikrat a budto je desne vysoky load
average (1000 apod.) nebo otevrene silene mnozstvi souboru (to prvni na linuxu
to druhe na fbsd)

tohle mi dela jak samba2 tak samba3 a zkousel jsem nasledujici kombinace
samba2 at linux, samba3 at linux, samba3 at fbsd

nesetkal jste se s tim nekdo? ocenim libovolnou pomoc...

jsem uz z toho pomerne zoufaly, protoze mi to puvodne delalo na linuxu
samba[23] tak jsem myslel ze je to linuxem... ted nainstaluju fbsd a ono to
dela zase!

predem moc diky za jakekoliv pripominky

roman