Sendmail

Peter Rosa prosa at pro.sk
Tue Sep 21 18:54:46 CEST 2004

> Ted bychom jeste potrebovali vedet, zda po tomto hlasnei z nasi stranu
> dojde k uplnemu prenosu dat (pak je to, jak jsem rikal ja, spise anti*
> na strane serveru) nebo zda dojde k prenosu jen pomerne male casti - pak
> to skutecne bude spis chyba nastaveni nejakeho firewallu a s tim
> souvosejici chybna PMTU Discovery.

OK, spustil som
sendmail -v -X /var/tmp/traffic.log -qR hambalkova at 7plus.sk

a zasekava sa to po kratkom case. Mam spusteny tail -f trafic.log a pridava
sa tam cca 300 riadkov kazde dve minuty. Takze je to strasne pomale spojenie
a musim predlzit Timeout.

Skusam to na druhej konzole. A ozvem sa, ci to pomohlo. Akurat si nie som
isty, ci to upravi aj Timeout prave prebiehajucej komunikacie.

Vrela vdaka za rady.

Peter Rosa