Sendmail

Peter Rosa prosa at pro.sk
Tue Sep 21 16:59:15 CEST 2004

Uz sa pomaly aj hanbim sem dalej pisat, ale neda mi to :-)  Rad by som
zistil, kde je pes zakopany, lebo je to prvy server, ktoremu nemozem nieco
poslat. Tak aby som vedel do buducnosti.

> No, protoze stale nemame ty vysledky "sendmail -v -qR" nevime, v jake
Zadal som "sendmail -v -qR", ale vypise to hromadku riadkov a skonci tym, ze
mam napisat mail, "end with CRLF.CRLF". No a moj problem je, ze to nedokazem
poriadne ukoncit - \n je iba LF a ked zadam iba bodku a ENTER, tak sa nic
nestane. Aj ked mozno iba caka na nejaky koniec od druhej strany, neviem.

Peter Rosa