kompatibilita DVD+-R/RW mechanik

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Tue Sep 21 13:46:49 CEST 2004

Dan to ve svem mailu rozepsal docela hezky, takze snad jen tady maly
dodatek (jiste, posouva se to k silnemu OT, ale stejne je v listu
posledni tydny docela nuda..):

On Tue, 2004-09-21 at 13:28, Pav Lucistnik wrote:

> Na tu 2s mezeru jste prisel jak? Ta spis odpovida zapisu TAO (track at
> once).

Tohle mi kdysi ze specifikace prislo logicke taky. Problem je, ze to
nekdo zapomnel vysvetlit HP, BTC a Sony (pripadne dalsim). Na nekolika
testovanych modelech (vsech tri znacek) delal DAO mod pevne 2s mezery,
bezkompromisne.

Ne, presne takhle - viz vyse.

m.