Athlon 64 nebo P4

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Sep 10 00:26:50 CEST 2004

Tomas Randa wrote:

> vybiram HW na novy server, pod kterym bych chtel provozovat MySQL,
> Apache a nejaky Mail server. Proto je pro me prvotni kriterium vykon a
> stabilita v techto aplikacich.

> Athlon64 na VIA K8T800 a jejim VIA SATA RAID radicem v VT8237, dale
> podpora sitove karty Realtek RTL8110C 10/100 LAN, jestli to tak nekdo
> pouziva.
>
> a nebo jestli koupit P4 treba na I875P nebo I915 chipsetu.

	Jestlize je hlavnim kriteriem vykon, pak Realtek cokoliv neni dobra volba.

	Co se Athlonu tyce, tam zkusenosti nemam. Po fiasku s K5 jsem uz nikdy
k vyrobkum AMD neziskal duveru, ackoliv pred tim jsem je pred Intelem
preferoval. V soucasne dobe pouzivam zasadne Intely (a to i chipset) -
obzvlaste pokud mi jde o stabilitu. Nicmene, predpokladam, ze zkusenosti
nekoho, kdo je pouziva (nebo, lepe, kdo pouziva oboji) budou v tomto
pripade prinosnejsi ...

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz