lehce OT: Monitoring site

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Wed Sep 8 10:40:43 CEST 2004

On Wed, 8 Sep 2004, Zbyněk Burget wrote:

> SNMP je celkem jasne, ovsem ktery pouzivate program pro dohled nad siti?
> Videl jsem v provozu jiz zminovany SNMPc od CastleRock a rikal jsem si, ze neco
> takoveho by bylo super. Ale muzou byt i jine programy s jinymi uzitecnymi
> vlastnostmi...

	nekde pouzivaji /usr/ports/net-mgmt/nagios, co jsem slysel tak
nic extra vykon, ale na ,,beznym kompu'' by to melo byt schopno
monitorovat sit s par desitkami/stovkami stroju. A taky ze to je to
nejlepsi, co se da jako free soft najit.

	http://www.nagios.org/

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>