Verze FreeBSD

MiTR mitr at centrum.cz
Tue Sep 7 22:10:28 CEST 2004

Dobry den,

Tak jsem se dival na verze FreeBSD a nevim jestli v tom mam jasno.

Stable - je tedy nejbezpecnejsi nejlepe odladena verze
Current - nejnovejsi verze ktera se jeste testuje a ladi

a pak kazda z techto verzi muze byt release .. jako s opravama .. atd.

No nevi jestli jsem to dobre pochopil, ale tak by to melo byt takto:
Az bude ve verzi current vse vyladeno bude z ni stable .. ale na te se
take bude dale pracovat a budou se odstranovat bezpecnostni chyby.

Proc jsou ale ke stazeni na FPT tyto verze:
4.10,  4.9,  5.1,  5.2.1,  5.3

4.10 je tedy Stable a 5.2.1 current (5.3 je asi jeste beta) ale co ty
ostatni 4.9 a 5.1 ?

Pokud to tak neni tak budu rad kdyz mi to nekdo uvede na spravnou
miru ... diky

        S pozdravem Marek