accept/signal/EINTR

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 1 14:33:45 CEST 2004

On Wed, 1 Sep 2004, Jan Pechanec wrote:

> tam to funguje a prijde mi to cistsi, ale zajima me duvod castecny
> nekonzistence chovani syscallu s manualovou strankou i ostatnimi
> informacemi. Prohledaval jsem i freebsd mailing listy (net/hackers),

 	Tentokrat jsem zdrojaky nekonzultoval, ale tak nejak si pamatuju
diskusi o tom, ze pouziti accept v multithreadovem prostredi je dost
komplikovane (ma-li byt smysluplne) a delaly se tam okolo toho ne uplne
trivialni upravy.

 	Je mozne, ze by tohle byl bud' side-efekt nebo dokonce nutna soucast
onech uprav ...