accept/signal/EINTR

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Wed Sep 1 12:27:14 CEST 2004

On Wed, 1 Sep 2004, Juraj Lutter wrote:

>Nie je cesta mensieho odporu pouzivat nonblocking socket? (Toto sice
>nebola odpoved na polozenu otazku, ale mozno pomoze ;-))

	to je jedno z reseni, ktery znam :) Udelam to pres select(2),
tam to funguje a prijde mi to cistsi, ale zajima me duvod castecny
nekonzistence chovani syscallu s manualovou strankou i ostatnimi
informacemi. Prohledaval jsem i freebsd mailing listy (net/hackers),
ale nepomohlo mi to.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>