Pridani disku

Jozef Drahovsky FreeBSDcz at Jozef.Drahovsky.sk
Mon Aug 30 22:33:13 CEST 2004

Skus si skontolovat kam ten disk davas a ako ma prepojku.
Ktory disk to vlastne ma byt  /dev/ad0.... alebo /dev/ad1... alebo az
/dev/ad3....
a ci pre prislusne zariadenie zkompilovanky kernel.
Uz sa mi stalo ze existujuci disk nesiel namontovat ako master na
sekundarnom radici.
Ale ako slave na primarnom radici isiel v pohode.

Jozef Drahovsky

p.s. pozor na prikaz W v sysinstalle (nie je v menu, ale je tam)  bez
neho alebo riadnej instalacie sa to na disk nezapise..