Pridani disku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Aug 26 09:23:31 CEST 2004

koutek at o-k.cz wrote:

> Ukoncit sysinstall jsem zkousel a nepomohlo to, naopak ackoli existoval
> slice, nove spusteni sysinstallu ho nepripojilo ale smazalo a musel jsem
> zacit na novo. Jeste zkusim variantu restartu OS po jednotlivych krocich,
> na to uz jsem vcera nemel moc chut.

	Ono to neni treba restartovat "slepe". Pokud se v devfs po provedeni
fdisku (je celkem jedno jestli v ramci sysinstallu nebo toho na
prikazove radce) vyskytuje prislusne zarizeni (/dev/ad0s1) tak restart
nutny v teto fazi neni. Obdobne po bsdlabelu, pokud bude existovat
prislusne zarizeni (/dev/ad0s1d) neni nutne taky. Presneji receno -
nevadi, ale patrne nicemu nepomuze.

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz