Problem s ftp_ssl_connect...

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Mon Aug 30 13:06:03 CEST 2004

V po, 30. 08. 2004 v 12:58, Lumax píše:

>  mam FreeBSD 4.10 STABLE a vcera som si upgrejdol Apacha, PHP proste vsetko
> co k tomu patri,
> okrem ineho aj php4-ftp-4.3.8_2, php4-openssl-4.3.8_2, OpenSSL 0.9.7d......
> a NotFTP mi od upgrejdu hadze hlasku:
>
> Fatal error: Call to undefined function: ftp_ssl_connect
>
> Prenural som net, zopar mailing listov, ale bez efektu. Jednoducho nechapem.
> Cez php info som si skontroloval ci mam vsetko ako ma byt, a mam,
> ale napriek tomu stale ta ista hlaska. Nic ine mi neostalo, len upravit
> index.php a ftp.php,
>  aby mi NotFTP vobec fungoval.

PHP port od verze 4.3.8_2 je rozbity do spousty malych samostatnych
extenzi. Jedna z techto extenzi je openssl. Bohuzel, protoze je openssl
v samostatne extenzi a ftp v jine samostatne extenzi, nejsou openssl
vyuzivajici funkce ftp extenze k dispozici.

Reseni je zakompilovat staticky obe extenze do PHP, coz soucasny port
neumoznuje.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Vedomi zvirat je jednoduche. Cely zaklad vesmiru se jim vtelil