Problem s ftp_ssl_connect...

Lumax lumax at acompoprad.sk
Mon Aug 30 12:58:36 CEST 2004

Zdravim,

 mam FreeBSD 4.10 STABLE a vcera som si upgrejdol Apacha, PHP proste vsetko
co k tomu patri,
okrem ineho aj php4-ftp-4.3.8_2, php4-openssl-4.3.8_2, OpenSSL 0.9.7d......
a NotFTP mi od upgrejdu hadze hlasku:

Fatal error: Call to undefined function: ftp_ssl_connect

Prenural som net, zopar mailing listov, ale bez efektu. Jednoducho nechapem.
Cez php info som si skontroloval ci mam vsetko ako ma byt, a mam,
ale napriek tomu stale ta ista hlaska. Nic ine mi neostalo, len upravit
index.php a ftp.php,
 aby mi NotFTP vobec fungoval.

Co ma vsak najviac zaraza je to, ze na testovacom "servriku" s tym nemam
problem.
Pred tym, nez nieco nainstalujem na ostry server, aplikujem to na testovaci
servrik.
Oba servre su, co sa tyka SW vybavenia, uplne rovnake. Nechapem.

Vdaka za podnety, Lumax