Pridani disku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Aug 26 01:13:59 CEST 2004

koutek at o-k.cz wrote:

> pomoci /stand/sysinstall v fdisku udelam slice. Ten se udela (kontrolovano
> na dalsi konzoli). Pak v disklabelu udelam partition a pokusim se ji
> namountovat do /mnt, ktere existuje a je prazdne.
> Nicmene tento proces konci zpravou:
> Error mounting /dev/ad0s1d on /mnt: No such file or directory

	Jen tak orientacne - a /dev/ad0s1d existuje ?

	K tomu dve poznamky - nevim jak na 5.x, ale na 4.x vytvarel sysinstall
bezne partition az od pismene "e" dal (ackoliv "d" nema zadny specialni
rezervovany vyznam). Predpokladam tedy, ze mate jiste, ze vytvorena byla
skutecne partition "d". Pokud ano - a presto /dev/ad0s1d neexistuje -
zkuste proste restartovat. Moje zkusenosti s DEVFS rikaji, ne ze vzdy
zvladne reflektovat zmeny ve strukture pripojenych disku provadenych za
behu systemu (ackoliv by to zvladat mel)

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz