Pridani disku

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed Aug 25 17:59:44 CEST 2004

Dik. Problem byl, ze vsude jsem narazel jen na postup jak naformatovat disk
pomoci /stand/sysinstall
Zjevne jsem nehledal dostatecne dlouho.

Pro presnejsi popis ve vami uvedene terminologii:
1) Fdiskem sysinstallu vytvoreny slice
2) automaticky nasledny prechod do label editoru a stisk tlacitek:
c, enter, enter, "/mnt" enter, enter
3) Na obrazovce se uvede filesystem
4) stiskem w jsem se snazil system fyzicky vytvorit a to mi psalo chybu.

Delalo mi to i pri pokusu o vytvoreni filesystemu na raidovem poli ktere jinak
bezchybne funguje a bylo na nem volne misto.

V konecne fazi me napadaji dve veci:
1) Nekdo ma 5.2.1_9 a funguje mu to - chyba bude asi v podpore HW
2) Nekde v 5.2.1_9 je nastaveno ze nema dovolit modifikace FS - nevim o tom a
nevim kde
3) Fakt je to bug, ktery se tyka 5.2.1_px nevim kdy to zacalo, upgraduju uz
docela dlouho bez potreby podobne akce

Ondra

--
Ondra Koutek