perl (spamassassin)

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Aug 25 13:54:45 CEST 2004

Pavel Hlubik wrote:
> pri spolecnem provozu spamassassinu a clamav na sendmailu mi po nekolika
> hodinach naprosto dokonale zatuhne masina. Jde jen vypnout. Na konzoli je
> videt tak 5 az 6 hlaseni typu:
>
> pid 24860 (perl), uid 65534: exited on signal 6

	Signal 6, SIGABRT, obvykle system negeneruje sam od sebe (vyjimkou je
situace, kdy v pozdnich fazich execve() system zjisti, ze novy proces
nelze spustit - a stary uz je zrusen; ani pak ho system negeneruje, jen
se tvari, jako by byl proces timto signalem zlikvidovan). Takze -
aplikaci bud' tenhle signal nekdo posle (coz je asi spis nepravdepodobne
v tomto pripade) nebo si ho aplikace posle sama, volanim funkce "abort()".

	Otazka je, proc ten perl ten abort vola ...

	Ten moznosti je prilis mnoho (pocinaje nedostatkem nekterych
systemovych prostredku, napriklad). Snad tedy staci, ze jsme vas trochu
nasmeroval kudy patrat dal.

> Doporucili byste mi provest upgrade jadra dle popisu

> # For individuals wanting to upgrade their sources (even if only a
> # delta of a few days):
> #
> # 1.  `cd /usr/src'
> # 2.  `make buildworld'
> # 3.  `make buildkernel KERNCONF=GENERIC'
> # 4.  `make installkernel KERNCONF=GENERIC'
> # 5.  `reboot'        (in single user mode: boot -s from the loader prompt).
> # 6.  `mergemaster -p'
> # 7.  `make installworld'
> # 8.  `mergemaster'
> # 9.  `reboot'

	Ja to tak delam, i kdyz, popravde receno, z lenosti, body 5 a 6 typicky
vynechavam a bot 8 provadim jako prvni ...

	Podotykam, ze popis neni popisem upgrade jadra, ale popisem upgrade
celeho systemu ...

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz