perl (spamassassin)

Pavel Hlubik phlubik at seznam.cz
Wed Aug 25 13:14:13 CEST 2004

Zdravim,

pri spolecnem provozu spamassassinu a clamav na sendmailu mi po nekolika
hodinach naprosto dokonale zatuhne masina. Jde jen vypnout. Na konzoli je
videt tak 5 az 6 hlaseni typu:

pid 24860 (perl), uid 65534: exited on signal 6

Odhaduji, ze to zpusobi perlovy skript spamassassinu, protoze pokud
provozuji jen clamav, tak masina vydrzi bezet tydny.
Nevite nekdo co s tim?

Porty mam vsechny aktualni, pouzivam cvsup, a upgrade samotnych portu
provadim pomoci 'portupgrade -c -C -a'.
Pocitac: PIII 600MHz, 128MB RAM, HDD SCSI 4GB, 7200 ot/s.

Jeste jednu otazku. Doporucili byste mi provest upgrade jadra dle popisu
/usr/src/Makefile, kdyz mam instalovanou verzi 5.1-RELEASE? Update adresare
/usr/src provadim pomoci cvsup.

Diky za odpoved
Pavel Hlubik

# For individuals wanting to upgrade their sources (even if only a
# delta of a few days):
#
# 1.  `cd /usr/src'
# 2.  `make buildworld'
# 3.  `make buildkernel KERNCONF=GENERIC'
# 4.  `make installkernel KERNCONF=GENERIC'
# 5.  `reboot'        (in single user mode: boot -s from the loader prompt).
# 6.  `mergemaster -p'
# 7.  `make installworld'
# 8.  `mergemaster'
# 9.  `reboot'