Raid na radici Adaptec 29320A

koutek at o-k.cz koutek at o-k.cz
Tue Aug 24 18:36:52 CEST 2004

No nevim, ja vzdy kdyz koupil neco podle webu tak to jelo. S mym Adaptecem
jsem take nepochodil. Na webu jsem nasel jedine radu nezapinat RAID (mam
jiny adaptek) a tak jsem nakonec onboard radic vypnul a dal tam osvedceny
promise a jedu bez potizi.
Jinak se mi osvedcilo pred nakupem se divat nejen na site FreeBSD, ale i
na net do diskusi a pripadne kdyz vybiram co koupit se ptat co kdo a s
jakym uspechem pouziva.

Ondra