Raid na radici Adaptec 29320A

milan at eloris.sk milan at eloris.sk
Tue Aug 24 17:53:46 CEST 2004

Zdravim Vas,

kupil som scsi radic Adaptec 29320A, ktory dokaze
robit aj RAID 0,1 a 10.
Pred kupou som si overoval na www.freebsd.org
kompatabilitu tohto radica s FreeBSD, ale zial
teraz ked to testujem, tak som nemilo prekvapeny.

Nastavil som na tom radici RAID 1, ale zial pri
instalacii FreeBSD 4.10 mi to neponuka moznost
moznost instalovat system na ten RAID, ale ponuka
mi iba moznost pouzivat tie 2 disky samostatne (teda
mam tam da0 a da1).

Ked skusam FreeBSD 5.2.1, tak to ten radic nepozna
vobec a teda nenajde ziadny disk.

Nema niekto tento radic? Neporadi mi niekto ako
vyuzit ten raid? Prosim, neradte mi VINUM, tomu
sa chcem prave vyhnut...

Milan