rychlost kopirovani po siti

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Fri Aug 20 09:39:09 CEST 2004

On Fri, 20 Aug 2004, Martin Nuc wrote:

>Zdravim,

	taky. Zacinej prosim te novy tread jinak nez reply na jiny
mail.

>Jakou mate rychlost kopirovani pres sambu? Mam totiz 2 stroje, jeden Pentium
>150mhz a druhy Celeron 667mhz, sitovky realtek (ty levny, spatny :)).
>Maximalni dosazena rychlost na prvnim stroji je asi 4,5 MB/s. A na druhem
>asi 3 MB/s. Nevite proc to jde tak pomalu? Pocitace s win kopiruji 7,6MB/s.
>Ftp jsem pustil jen na 1. stroji, vysledky jsou srovnatelne. Jeste zkusim
>ftp na druhem stroji. Nevite nejaky benchmark, kterym by se dalo zjistit co

	treba /usr/ports/net/iperf

>je spatne? Jak rychly je ufs? Vsiml jsem si, ze dost zalezi jake fs jsou

	dostatecne rychly. Zkopiruj si treba film z jednoho mista na
druhy a uvidis.

>proti sobe. NTFS-NTFS jede skvele. Muzu mit freebsd na reiserfs?

	ne. Ale v tom to opravdu neni. Podivej se na zatizeni
procesoru pri tech testech, co se sambou delas. 3MB/s pres Sambu na
150MHz nemusi byt zas tak uplne mimo.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>