rychlost kopirovani po siti

Martin Nuc martin at nuc.cz
Fri Aug 20 01:31:50 CEST 2004

Zdravim,
Jakou mate rychlost kopirovani pres sambu? Mam totiz 2 stroje, jeden Pentium
150mhz a druhy Celeron 667mhz, sitovky realtek (ty levny, spatny :)).
Maximalni dosazena rychlost na prvnim stroji je asi 4,5 MB/s. A na druhem
asi 3 MB/s. Nevite proc to jde tak pomalu? Pocitace s win kopiruji 7,6MB/s.
Ftp jsem pustil jen na 1. stroji, vysledky jsou srovnatelne. Jeste zkusim
ftp na druhem stroji. Nevite nejaky benchmark, kterym by se dalo zjistit co
je spatne? Jak rychly je ufs? Vsiml jsem si, ze dost zalezi jake fs jsou
proti sobe. NTFS-NTFS jede skvele. Muzu mit freebsd na reiserfs?

Diky za odpovedi,
	Martin