Re: ACPI problemy s 5.2.1 na IBM x335 [was: Re: Klávesnice a myą nefunguje]

"Ing.Miroslav Kondělka" mkondelka at smpas.cz
Thu Aug 19 09:33:48 CEST 2004

Roman Neuhauser wrote:

># mkondelka at smpas.cz / 2004-07-27 15:13:30 +0200:

>    [...]
>
>    na current@ je o x335kach od brezna nejak ticho, ale Doug White, ktery
>    se tam vyskytuje, na nich zda se ve velkem provozuje 5.x, zkuste
>    se zeptat tam. suma znalosti o ACPI je tam taky nekonecnekrat vyssi,
>    nez tady, ale vypada to, ze ho budete potrebovat nechat vypnute
>    permanentne. i kdyz od vydani 5.2.1 uz ubehlo pul roku, a zmen v acpi
>    byly mraky. zkusil jste CURRENT?

Můžete mě vynavigovat? Nerozumím tomu "zkusil jste CURRENT?"

Stále se mi nedaří, nyní bych potřeboval rozchodit X-ka na té x335, ale
nemůžu si poradit s grafikou (ATI Rage XL 8MB PCI). Chtěl bych se
pokusit rozchodit Lotus Domino 6.5 server, ale konfigurace je přes
Javu.Děkuji za jakékoliv nakopnutí kýženým směrem.