Re: ACPI problemy s 5.2.1 na IBM x335 [was: Re: Klávesnice a myš nefunguje]

"Ing.Miroslav Kondělka" mkondelka at smpas.cz
Sat Jul 31 17:17:26 CEST 2004

Radim Kolar wrote:

>upgrade na current je popsan na http://www.madpenguin.org/cms/?m=show&id=1853
>napiste, jak jste dopadl.

Zatím je to pro mně moc složité, vyřešil jsem to tak, že jsem do
souboru  /boot/device.hints přidal
řádek hint.acpi.0.disabled="1" a teď mi ti to nastartuje s default
volbou 1 bez ACPI.
Problém je v tom, že nenajede moused - nenajde zařízení /dev/...a teď
nevím...PS/2 myš si myslím a protože i KBD je PS/2, nejede pak ani ta.

Ale stejně by mě zajímalo, jak donutím systém, aby jako default nebral
volbu 1 ze scriptu /boot/beastie.4th, ale nějakou jinou...jsem zvyklý na
grub nebo lilo z Linuxu, tam je mi to jasné, co a jak nabootuje, tady
zatím jen tápu, ale příjdu na to, jen to zabere moře času, ale takhle se
to nejlíp naučím...já vím. Určitě to je vyřešeno, jak bootovat FreeBSD
lilem nebo grubem, rád se nechám poučit.

Jinak se mi celkem daří instaloval jsem SAMBU pomocí pkg_add, je to
naprostá paráda, jaký mám teď přehled co a proč se instaluje.