FW: problemy s deskou

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Sat Aug 14 13:44:18 CEST 2004

> (Seagate 120GB + 8MB cache ). Dále, po nainstalovani www serveru (apache
> 2.0)

Apache 2.0.kolik?

> se mi server nechce nastartovat při bootu, zjitil jsem ze to je
> zakomentovanou polozkou v konfiguračním souboru hosts (privatni IP adresou
> meho pocitace)

Tady se pise o jedne polozce a..

>  pokud tyto dva radky aktivuji

..tady uz o dvou. Byl by problem normalne je uvest? Zpusobem "neco jsem
odkomentoval, ale co, to si necham pro sebe" se moc radit neda..

>  napise se mi při bootu něco
> jako..[427]unknown host name (myhostname) sleep for retry. Presnou hlasku
> si kdyztak opisi.

Presna chybova hlaska je zakladem kazdeho chyboveho hlaseni. V
udalostech jako "napise se mi pri bootu" je taky nutno jasne uvest, bud
kde presne pri bootu se problem projevil ("boot" je docela siroky pojem,
k tomu vetsinou lidi jeste pouzivany nespravne), nebo pripojit vypis
dmesg.

Jinak, "zmrznuti" serveru pri startu Apache bude zpusobeno nefunkcnim
(nebo neexistujicim) dns. Apache se snazi zjistit hostname neceho ze
sveho configu (nejspis ip, na kterou se chysta bindovat) a tak chvili
ceka, az se mu to povede. Po mensim timeoutu (30sec?) by mel start
sytemu pokracovat normalne, control+c by si s tim mel taky poradit
instantne..

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>