FW: problemy s deskou

Michal Hradčovský HradcovskyM at seznam.cz
Sat Aug 14 12:54:39 CEST 2004

Dobry den, mel bych jeden dotaz. Mate někdo zkusenosti s provozem FreeBSD na
desce s chipsetem SiS 661FX. Mam problem s načtením spravne geometrie disku
(Seagate 120GB + 8MB cache ). Dále, po nainstalovani www serveru (apache
2.0) se mi server nechce nastartovat při bootu, zjitil jsem ze to je
zakomentovanou polozkou v konfiguračním souboru hosts (privatni IP adresou
meho pocitace) pokud tyto dva radky aktivuji napise se mi při bootu něco
jako.. [427]unknown host name (myhostname) sleep for retry. Presnou hlasku
si kdyztak opisi.