Found saved configuration

Spawn spawn at fem.uniag.sk
Thu Aug 12 15:34:42 CEST 2004

Zdravim Vas,

Ak mi niekto pomoze tak budem velmi rad, mam nasledovny problem:

Pri instalacii mod_php4 z portov, po tom ako som 1. krat spustil MAKE,
vyhodilo mi nejaky konfiguracny formular, kde sa dali vybrat nejake sucasti
ktore nie su dolezite.
Problem nastal ked som chcel znovu spustit MAKE, objavila sa hlaska "Found
saved configuration for mod_php4-4.3.8_2,1", cize preskocilo horeuvedeny
konfiguracny formular.

Ak niekto z vas vie kde je tento subor ulozeny. Dajte mi plz vedet.

Vdaka.

P.S. Spustil som aj "make clean" aj "make distclean".