XFreee86

Tomas Baca btom at fei.sk
Tue Aug 10 21:41:58 CEST 2004

No narazil som na takyto problem, ak neiekto tusi ako mi poradit bol by som mu minimalne vdacny :)
Povedzme ze mam dve dualhedove kartry (ati radeon...) a stiry monitory potreboval by som ich sucasne
rozbehnut. Skusal som xineramu celkom OK, ale dalsia podmienka na funkcnost je hardverova akceleracia
OpenGl a toto v xinerame nieje. Po dlhsom brovseni a googlovani som narazil na X_server 4.3.0.99-dri-trunk
V tomto existuje Option MergedFB, ktory umozni spustit X_server na obidboch hlavach s DRI, ale len na jednej karte.
Osobne som si myslel, ze problem mam vyrieseny a to tak, ze spustim 2 X_servery kazdy s konfigom
pre jednu kartu, ale X_server je viazany na konzolu tzn. Ctrl+Alt+F9 bezi jeden a druhy zatial spi a
Ctrl+Alt+F10 sa stav akurat vymeni. Dalsi pokus bol opatchovat zdrojaky daneho X_serveru, ale zatial 0 bodov.

Ak ma niekto skusenost s niecim podobnym,
alebo aspon dobry napad co by som mal skusit
urcite mi dajde vediet. DIk.