CDMA modem

Adam Gargulak adam.gargulak at i.cz
Wed Aug 4 13:44:53 CEST 2004

On Tue, Aug 03, 2004 at 08:48:31PM +0200, Zbynek Houska wrote:
> Vazeni,
>
> dostal se nekomu z vas uz do rukou CDMA modem nabizenej Eurotelem?
> Podle tohoto navodu by to melo slapat pod linuxem. (
> http://ahoj.fsik.cvut.cz/~profor/rtfm/navody/usb_cdma_gtran_terminal).
> Jen si nejsem jistej zda bude modem nadetekovan.

Mne se zrovne vcera do ruky dostal. Bohuzel jsem nemel cas to testovat na
sem BSD a na prvni naslapnuti to nejelo - vzdycky mi to spadlo do ugen z
ucom viz nasledujici vypis:
uname:
FreeBSD snoopy.op.i.cz 4.10-RELEASE FreeBSD 4.10-RELEASE #2: Tue Aug  3 18:31:09 GMT 2004     adam at snoopy.op.i.cz:/usr/src/sys/compile/ADAM  i386

messages:
Aug  3 18:06:08 snoopy /kernel: ucom0: Qualcomm, Incorporated Qualcomm CDMA Technologies MSM, rev 1.01/0.00, addr 2, iclass 2/2
Aug  3 18:06:08 snoopy /kernel: ucom0: data interface 1, has CM over data, has break
Aug  3 18:06:13 snoopy /kernel: ucom0: could not set data multiplex mode
Aug  3 18:06:13 snoopy /kernel: device_probe_and_attach: ucom0 attach returned 6
Aug  3 18:06:13 snoopy /kernel: ugen0: Qualcomm, Incorporated Qualcomm CDMA Technologies MSM, rev 1.01/0.00, addr 2
Aug  3 18:08:13 snoopy /kernel: ugen0: at uhub1 port 1 (addr 2) disconnected
Aug  3 18:08:13 snoopy /kernel: ugen0: detached

Na vic jsem nemel cas mel jsem jej pujcen pouze na ar hodin :-(. Ale za cca
tyden ho budu mit mozna na delsi dobu takze uvidime.

Kamos to zkousel na linuxu - nadetekovalo mu to modem ale mel nejake
problemy s ppp. Dnes mi da vedet jak dopad. (jinak s win jsme stahovali cca
80KBytes/s)

                     Adam

> Zbynek
> --
> If you cannot work with love but only with distaste it is better that you
> should leave your work.
>                                                      Kahlil Gibran
> --

Adam Gargulak