konfigurace X (WAS:Re: instalace 5.2.1 release)

skaroupka jskaroupka at chello.cz
Sat Jul 31 22:11:44 CEST 2004

Predem dekuji za predchozi rady
mate pravdu ta anglictina nani zas tak strasna poradne jsem se nad tim
zamyslel
a podarilo se mi rozchodit jak x server tak kde, ale asi jsem udelal chybu a
nastavil jsem moc velke rozliseni monitoru je na 1280x1024 a tim je to moc
drobne potreboval bych to zmenit na 1024x786. A ted k dotazu prohlizel jsem
si nabidku v kde ale nenasel jsem (tedy za predpokladu ze existuje) nejaky
konfiguracni nastro systemu (neco jako yast control center v linuxu) mohli
by jste me nakopnout jakym smerem se vydat nebo se vse konfiguruje jen
pres shell.
druhy dotaz je z jineho soudku, myslite ze je rozumne (vhodne) pouzivat na
bsd
mys na USB portu nebo bude lepsi PS/2, zatim se mi pokazde stalo za mys po
nejake dobe zamrzla

Predem dekuji za radu

---
Odchozí zpráva  bohuzel neobsahuje viry.