konfigurace X (WAS:Re: instalace 5.2.1 release)

Ondra Knezour knezour at weboutsourcing.cz
Sat Jul 31 17:57:27 CEST 2004

skaroupka wrote:

> neumim anglictinu a pokud pouziju translator tak obcas vyjedou
> fakt nesmysly.

Je tam jenom par slovicek, cele je to psane velice lehce a pochopitelne,
myslim, ze i se slovnikem se tech nekolik stranek da projit a pochopit. Krom
toho nejaka souhrna dokumentace v cestine neexistuje a nelze predpokladat,
ze s kazdym drobnym problemem, ktery je v dokumentaci jednoduse popsan
budete moci chodit do konference v podstate jenom pro preklad, to by vas asi
ostatni uzivatele nepochvalili. Takze neznalost alespon zakladu anglictiny
se podle me da povazovat za zcela zasadni problem pri pouzivani FreeBSD a na
  Vasem miste bych se studiem zacal tady.

 > za dalsi obe knihy jsem videl na freebsd a myslel
> jsem ze jsou stale platne.

Oni svym zpusobem platne jsou (nevim tedy, jak ta od CP, ale ten prelozeny
handbook do jiste miry ano), ale byly napsany pred nejakou dobou a za tu
dobu se system nejakym zpusobem zmeni.

> stranu 225 jsem cetl pozorne ale nevite nekdo jake polozky v sysinstall
> to jsou dal jsem vse co jsem nasel kolem XFree86 , KDE mam nainstalovane

Je tam polozka Configure a v ni volby XFree86 a Desktop.

Ohledne konfigurace si projdete
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/x-config.html je
to opravdu hodne jednoducha anglictina. Pokud se nedokazete prokousat se
slovnikem timto, pak se obavam, ze by pro Vas bylo pouzivani FreeBSD
krapitek utrpenim a chtelo by to nejdriv nacerpat alespon elementarni
znalosti v tomto smeru, pak to pujde mnohem snaz.
--
Ondra Knezour