instalace 5.2.1 release

Ondra Knezour knezour at weboutsourcing.cz
Sat Jul 31 16:16:44 CEST 2004

skaroupka wrote:

Pokud myslite knizkou knihu FreeBSD od nakladatelství Neokortex, pak se
jedna o 4 roky starz Handbook prelozeny do cestiny, je nejaky zvlastni
duvod, proc nepouzivate aktualni verzi na adrese
http://www.freebsd.org/handbook ?

V te knizce se na strance 225 pise, ze nejjednodussi zpusob, jak
nainstalovat XFree86 je pouziti programu sysinstall. Zkusil jste to? To je
ten programek, ktery Vas provede instalaci, pozdeji je mozne ho vyvolat
prikazem /stand/sysinstall a v sekci Configure se podivat na XFree86 a Desktop.

Zkusil jste postupy uvedené na adrese
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/x11.html ?
Pokud ano, jak to dopadlo? Pokud ne, proc?

Ma ten pocitac, na kterem experimentujete funkcni pripojeni do internetu?

> jsem dal moznost (asi) prekopirovat vsechy balicky z cd-cka.

Jak jste dal moznost prekopirovat vsechny balicky, respektive co presne jste
kde udelal? Pokud si nejste zcela jisty tim, co jste kde a jak provedl
popisujte svuj postup, pokud mozno vcetne pouzitych prikazu. Nedal jste
nahodou moznost spis vsechny balicky nainstalovat?
Co se napriklad stane, pokud zadate prikaz startx ? To je to, co hlasi, ze
nemuze najit x-server? V tom pripade bych tipoval, ze uz mate X
nainstalovane, pouze nejsou zkonfigurovane.
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/x-config.html

> pote mi vyjelo hlaseni o chybach protoze adresare neobsahuji urcene
> soubory.

A mate v tech adresarich ty soubory? Podle Vaseho popisu sem pochopil, ze se
snazite nainstalovat XFree z archivu, ktere si sam rucne stahnete a do tech
adresaru vlozite, pokud jste to neudelal, pak tam ty soubory proste nejsou.
Krom toho je to podle me zbytecny postup, padlo tady uz nekolik zpusobu, jak
to rozbehat, vsechny mnohem jednodussi, ovsem od Vas zatim neprisla zadna
odezva, jestli jste je vyzkousel a jak to dopadlo. Pokud na jakykoliv podnet
z konference odpovite zkusil jsem neco uplne jineho a zahlasilo to nejakou
chybu, pak asi nebude jednoduche Vam pomoci :)

--
Ondra Knezour