instalace 5.2.1 release

skaroupka jskaroupka at chello.cz
Sat Jul 31 13:11:35 CEST 2004

verim ze moznost instalovat s internetu je treba jednodusi
ale jsem opravdu zacatecnik a tak jsem si vse stahnul a
vypalil na cd. jiz mam verzi 5.2.1 naistalovanou ale stale
zde pretrvava problem s grafickym rezimem nejak se mi
nedari nainstalovat x server, podle knizky od jima mocka
jsem uz vyzkousel vsechy moznosti a furt nic pri instalacce
jsem dal moznost (asi) prekopirovat vsechy balicky z cd-cka.
nainstalovat kde jse mi podarilo ale hlasi to x server not found
podle knihy jsem postupoval asi takhle
nastaveni prav  (su nalogovanej jako root)
#su
#umask 022

vytvoreni ciloveho adresare
# cd /home
# mkdir X11R6
# ln -s /home/X11R6  /usr/X11R6

rozbaleni archivu
# mkdir -p /usr/X11R6
# cd /usr/X11R6
# foreach i (bin fnts lib cfg)
? tar xzf x$i.tgz
? end

pote mi vyjelo hlaseni o chybach protoze adresare
neobsahuji urcene soubory.
Mohl by mi nekdo prosim Vas poradit postup abych
to zprovoznil uz to zkousim 3 dny.
predem dekuji

---
Odchozí zpráva  bohuzel neobsahuje viry.