dotaz

Peter Rosa prosa at pro.sk
Sat Jul 31 15:57:40 CEST 2004

Zdravim vsetkych a Michala zvlast :-)))

> Mimochodom, poznamka pre Petra: Radit zaciatocnikom stylom "napis si do
> konfiguraku toto a pojde ti super nova vec!", specialne v situaciach
> kriticky zavislych od pouziteho hardwaru je skutocne dost velka blbost.

Jednoznacne mas pravdu !

Vychadzal som z how-to na konfigurovanie IPFW firewall-u
http://www.schlacter.net, kde to napisali presne tak, ako ja.
Kedze mi to islo na styroch pocitacoch, kde som si instaloval FreeBSD
(vratane starej "sunky" s on-board grafikou), ani vo sne ma nenapadlo, ze to
moze byt hardware-dependent.
Moja blbost, mal som tam este aspon dopisat, "POZOR!!! Nemusi to fungovat s
kazdym hardware !!!".

Nabuduce si dam pozor, ale okrem mna tam nenapisal nikto poriadnu odpoved na
velmi jasnu otazku.

Peter Rosa