instalace 5.2.1 release

Ondra Knezour knezour at weboutsourcing.cz
Fri Jul 30 23:50:44 CEST 2004

skaroupka wrote:
> z ftp serveru na freebsd.cz jsem si stahnul vsechny 4 disky
> 5.2.1-RELEASE-i386-bootonly.iso
 > 5.2.1-RELEASE-i386-disc1.iso
> 5.2.1-RELEASE-i386-disc2.iso
 > 5.2.1-RELEASE-i386-miniinst.iso

To jste udělal poměrně zbytečně, protože některé věci jste stáhnul v
podstatě 4x. První CD je bootovací, pro instalaci nepotřebné, poslední je
pouze instalace s tím, že všechno ostatní se stáhne z internetu případně
dodá jinak (například na vlastních CD, po síti atd.), třetí CD je
livesystem, vhodné především, pokud si při pokusech uvedete systém do
takového stavu, že nepůjde spustit + archiv balíčků různých programů pro
instalaci a konečně druhé CD ve vašem seznamu je to, ze kterého budete
instalovat + tuším jsou tam také nějaké balíčky.

Především se asi nedá dostatečně silně zdůraznit, jak je důležité používat
handbook na www.freebsd.org/handbook, jak už psal například Michal Varga,
protože většina odpovědí na Vaše otázky je tam jednoduše a srozumitelně
popsaná, instalace například na
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/install.html
další dotazy je také možné nejdříve zkoušet www.google.com/bsd, těch jejich
několik počítačů většinou dodá více relevantních odpovědí v kratším čase než
lidmi poháněná konference.

> a ted k dotazu podle knihy free bsd od jima mocka musim pripravit diskety
>  pro zavedeni kernelu, jde mi o to ze musim pouzit soubory s priponou
> .flp z adresare

Předpokládám, že diskety vůbec potřebovat nebudete, nabootujte z disc-1
stejně jako například při instalaci windows a dále postupujte podle handbooku.
--
Ondra Knezour