instalace 5.2.1 release

Daniel Gerzo danger at mrspock.ltc.sk
Fri Jul 30 23:41:49 CEST 2004

On Fri, Jul 30, 2004 at 11:22:53PM +0200, skaroupka wrote:
> [...]
> 5.2.1-RELEASE-i386-bootonly.iso
> 5.2.1-RELEASE-i386-disc1.iso
> 5.2.1-RELEASE-i386-disc2.iso
> 5.2.1-RELEASE-i386-miniinst.iso
>
> a ted k dotazu podle knihy free bsd od jima mocka
> musim pripravit diskety pro zavedeni kernelu, jde mi
> o to ze musim pouzit soubory s priponou .flp z adresare
> floppies, pri zkoumani obsahu obrazu cd-cek jsem zjistil
> ze adresar floppies je jak na disc1 tak na miniinst, chtel
> bych se zeptat jestli se tedy pouzivaji vsechny cd nebo jen
> nektere.
> A jeste jestli jsou nejake zaludnosti pri instalaci fbsd 5.2.1

pokial si si tie CDcka napalil ako bootovatelne, cize si proste len
napalil to iso, tak ziadne diskety ti nebude treba.

kludne stacilo, aby si si stiahol len 5.2.1-RELEASE-i386-disc1.iso
pretoze to je hlavne instalacne CD, bootonly ma myslim nejaku
rescue funkciu, ked sa nieco pokazi, disc2 ani neviem na co sluzi, nikdy
som na to neprisiel a miniinst je to iste co disc1 ale v mensiom vydani
kde je menej packages, ak tam nejake su ;-)

zaludnosti? neviem, precitaj si release errata, to je jedine, co by ta
mohlo zaskocit...