OT: diakritika v mailoch

Roman Neuhauser neuhauser at chello.cz
Fri Jul 30 23:07:41 CEST 2004

# piftik at yhman.tnuni.sk / 2004-07-30 22:13:16 +0200:
> Uplne mimo topic tejto konferencie, ale aj napriek tomu by som chcel
> upozornit, ze diakritika do mailov nepatri, inak sa sprava moze lahko stat
> velmi tazko citatelnou:

    diakritika do emailu patri od roku 1996, viz RFC 2045.

> Uprimne: nemam chut ani cas luskat taketo spravy co moze mat za nasledok
> to, ze pisatel sa nemusi dozvediet riesenie svojho problemu.

    pokud nemate cas zabyvat se instalaci mailoveho klienta, ktery
    umi MIME, nezatezujte tim ostatni.

    NB: je celkem velka pravdepodobnost, ze puvodni email byl rozbity,
    a tim padem necitelny i v MIME-compliant klientech. v tom pripade
    drobny pardon; vyse uvedene tvrzeni je ale spatne bez ohledu na
    toto.

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html