OT: diakritika v mailoch

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Fri Jul 30 22:57:47 CEST 2004

On Fri, Jul 30, 2004 at 10:13:16PM +0200, Stefan Kremen wrote:

> Uplne mimo topic tejto konferencie, ale aj napriek tomu by som chcel
> upozornit, ze diakritika do mailov nepatri, inak sa sprava moze lahko stat
> velmi tazko citatelnou:

> Uprimne: nemam chut ani cas luskat taketo spravy co moze mat za nasledok
> to, ze pisatel sa nemusi dozvediet riesenie svojho problemu.

100% souhlas...

dale bych zadost rozsiril na pouzivani puvodni terminologie

vety typu:
"Na kterou versi VolneBSD se da pouzit zaplata na chybu v programu samba
umoznujici rozbiti sklipku z www.zamerenonabezpecnost.com. a bude se toto delat
podle prirucnikove stranky ?"

jsou z rodu nosocistoplen a ja jim nerozumim... pokud jste silenec
tak mejte "/usr/pristavy" apod. ale sem to nepiste

diky!

roman