Uplny zacatecnik s FreeBSD

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Fri Jul 30 21:53:02 CEST 2004

On Fri, 2004-07-30 at 21:29, MiTR wrote:
> Kdybych chtěl FreeBSD využívat i místo Windows, půjdou mi věci jako
> Bluetooth, USB Flash disk, TV Karta a ostatní ?

USB Flash disk s nejvetsi pravdepodobnosti ano (ano), Bluetooth mozna
(nejspis ano), TV karta v lepsim pripade ne (existujou vyjimky). Jako
pri kazdem operacnim systemu - nejspolahlivejsim resenim je kontaktovat
vyrobce sveho zarizeni a zjistit od nej, jakou ma politiku vuci FreeBSD,
pripadne jestli vubec nejakou (nejspis ti nekdo z PR odepise ze netusi,
co to FreeSDB je, ale podpora Windows XP je uchvatna a dekuji ti za tvuj
zajem, napis neco pekneho zas). Pokud u vyrobce nepochodis (95%
pripadu), nastupuje google a oblibene combo "jmeno meho hardware" +
"freebsd".

> Zkusím znova naistalovat FreeBSD a uvidím co mi to psalo za hlášku.
> Jinak instaluju to na CyrixPR200 snad to nevadí :-)

Pokud neni pretaktovany z CyrixPR133, rozhodne to nevadi a nedela to
zadny problem.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>