Uplny zacatecnik s FreeBSD

MiTR mitr at centrum.cz
Fri Jul 30 21:29:23 CEST 2004

TM> Ahoj,
TM> No co ja vim, tak vysly o FBSD dve knizky v CJ. Zacal bych asi u jedne z
TM> nich...
TM> Ja osobne pouzivam FreeBSD 5.0 a instaloval jsem uz spousty operacnich
TM> systemu, ale tahle instalace mi prisla pro zacatecnika asi
TM> nejpohodlnejsi. Nerikam, ze o tom nemusis nic vedet, ale melo by se ti
TM> to povest. Ty knizky by nemely byt tak drahe a mam takovy pocit, ze tam
TM> k nim davaj snad i instalacni media.
TM> Kdyz ten system pochopis, tak uz ti bude jedno, co je to za verzi...
TM> S pozdravem,
> [...]

Díky všem co odpověděli ...

Knížku "FreeBSD - Podrobný průvodce síťovým operačním systémem" jsem
si právě objednal u Computer Pressu přes net :-)
http://knihy.cpress.cz/Book.asp?ID=652
U knížky je instalace FreeBSD 4.7

Kdybych chtěl FreeBSD využívat i místo Windows, půjdou mi věci jako
Bluetooth, USB Flash disk, TV Karta a ostatní ?

Zkusím znova naistalovat FreeBSD a uvidím co mi to psalo za hlášku.
Jinak instaluju to na CyrixPR200 snad to nevadí :-)

      Marek