Uplny zacatecnik s FreeBSD

Tomas Morstein TomasMorstein at seznam.cz
Fri Jul 30 21:12:15 CEST 2004

Ahoj,
No co ja vim, tak vysly o FBSD dve knizky v CJ. Zacal bych asi u jedne z
nich...
Ja osobne pouzivam FreeBSD 5.0 a instaloval jsem uz spousty operacnich
systemu, ale tahle instalace mi prisla pro zacatecnika asi
nejpohodlnejsi. Nerikam, ze o tom nemusis nic vedet, ale melo by se ti
to povest. Ty knizky by nemely byt tak drahe a mam takovy pocit, ze tam
k nim davaj snad i instalacni media.
Kdyz ten system pochopis, tak uz ti bude jedno, co je to za verzi...

S pozdravem,
Tomas