Klávesnice a myš nefunguje

Martin Salač salac at certicon.cz
Tue Jul 27 11:24:32 CEST 2004

Ing.Miroslav Kondělka wrote:
> S velkým potěšením jsem jako Linuxák (mírně pokročilý) prošel úspěšně
> instalací FreeBSD 5.2.1. Moc jsem byl překvapený, jaký mocný soft mám na
> serveru a těším se na něj, mj. pracuji jako manažer pro bezpečnost IT,
> takže mě zajímá tento systém z hlediska bezpečnosti. Instaloval jsem na
> IBM serveru xSeries 335, jak říkám, instalace proběhla hladce, ale po
> nabootování je myš i klávesnice nefunkční a SSH se na server jako root
> nemohu přihlásit, i když jsem heslo roota zadal ještě během instalace.
> Prosím o pomoc, moc děkuji a těším se na další seznamování a pak ostré
> [...]

Zdravim

Sice jste zadal strasne malo informaci ohledne problemu, ale zkusim pomoci:
1) Klavesnice a mys - poslete dmesg, konfigurak kernelu a mozna by neskodil
      i pciconf -lv
2) Defaltne je ucet roota v ssh blokovan kvuli bezpecnosti. Lze to
prenastavit
      pomoci promenne PermitRootLogin na yes v souboru /etc/ssh/sshd_config.
      Nedoporucuju - spis se prihlasujte jeko normal user a supnete se
na roota
      (musite byt ve skupine wheel).

Zdravi

Martin