Klávesnice a myš nefunguje

"Ing.Miroslav Kondělka" mkondelka at smpas.cz
Tue Jul 27 11:18:38 CEST 2004

S velkým potěšením jsem jako Linuxák (mírně pokročilý) prošel úspěšně
instalací FreeBSD 5.2.1. Moc jsem byl překvapený, jaký mocný soft mám na
serveru a těším se na něj, mj. pracuji jako manažer pro bezpečnost IT,
takže mě zajímá tento systém z hlediska bezpečnosti. Instaloval jsem na
IBM serveru xSeries 335, jak říkám, instalace proběhla hladce, ale po
nabootování je myš i klávesnice nefunkční a SSH se na server jako root
nemohu přihlásit, i když jsem heslo roota zadal ještě během instalace.
Prosím o pomoc, moc děkuji a těším se na další seznamování a pak ostré
nasazení tohoto vynikajícího systému