zvuk 5.2.1

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Thu Jul 22 23:10:00 CEST 2004

On Thu, 22 Jul 2004, Zbynek Houska wrote:

>U petkove rady je tato promenna nahrazena KERNEL=tvuj_kernel
>
>a dale se mi nezda zpusob sestaveni kernelu. Pokud kompilujes jen
>kernel tak bys mel spis pouzit cofig tvuj_kernel && make depend && make
>all install.
>
>To co delas ty se spise tyka upgrade celeho systemu ze zdrojaku, ale
>mozna se mylim.

	Jo, jsou to takove ruzne popletene informace :(

	KERNEL=tvuj_kernel se pouzivalo nekdy do 4.2-STABLE, od te
chvile se pouziva KERNCONF, ve 4.x i 5.x rade. Sice to jeste funguje a
hodnota KERNEL se v Makefilu priradi do KERNCONF, ale vypise ti to
warning ze to nemas pouzivat. Zpusob kompilace kernelu je take v
poradku, je to ten ,,novy'' zpusob. To co pises ty je tradicni,
pouzitelny hlavne kdyz mas pouze zdrojaky od kernelu. A je to vsechno
presne popsane v Handbooku.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>